شناسهٔ خبر: 175507 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

هم‌زمان با هفته دولت و به عنوان نخستین پروژه بیمارستانی دولت چهاردهم؛

عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختی عسلویه آغاز شد

عبدالمجید نیک مرام عضو هیات‌مدیره سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختی عسلویه هم‌زمان با هفته دولت خبر داد.

عبدالمجید نیکمرام عضو هیئت مدیره و معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جزئیات آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختی عسلویه را تشریح کرد.

عضو هیئت مدیره سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختی عسلویه امروز ۸ شهریور در هفته دولت و به عنوان نخستین پروژه بیمارستانی در دولت چهاردهم آغاز شد.

معاون فنی و اجرایی سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی افزود: این بیمارستان در مساحت حدود ۷ هکتار احداث می‌شود. همچنین مساحت ساختمان اصلی و جنبی این بیمارستان ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع است.

نیک‌مرام توضیح داد: بیمارستان عسلویه در ۳ طبقه احداث می‌شود.

به گفته وی، اسکلت بیمارستان بتنی و زمین این بیمارستان توسط شهر جدید بینالود تهیه شده است.

عضو هیئت مدیره سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی ادامه داد: احداث این بیمارستان به صورت مشارکتی و با سرمایه‌گذاری سازمان برنامه و بودجه همچنین وزارت نفت از محل آلایندگی پروژه‌های نفتی تامین خواهد شد.

نیک مرام گفت: احداث و تکمیل این بیمارستان در دو مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن اسکلت و فونداسیون است که در این مرحله انتخاب پیمانکار انجام و قرارداد ۱۸ ماهه تنظیم شده است.

وی افزود: در صورت تامین به موقع اعتبار کل پروژه بیمارستانی ۱۱۰ تختی عسلویه ۳۶ ماه تکمیل و تحویل بهره‌بردار خواهد شد.

گفتنی است عملیات اجرایی این پروژه بیمارستانی با حضور استاندار، مسئولان استانی و روسای پتروشیمی برخی از پروژه‌های مرتبط آغاز شد.